Datum registrace: 18. 01. 2011
anvav
Původní Sebekoučink
0 %
0 kg
2.3 kg
Již zhubnuto: 0 kg
Získané body
Počítadlo pohybu
Můj pohyb | |
---|---|
Chůze: | 0 km |
Kolo: | 0 km |
Cvičení: | 0 h 0 min |
Všichni uživatelé | |
Chůze: | 136457.92 km |
Kolo: | 66634.70 km |
Cvičení: | 5677 h 58 min |
anvav
Jak psát blog?Dekagramový břídil - aktualizace
01. 04. 2011
Ano, tak to jsem já :(
Dnes končím druhý (!) 4-týdenní cyklus a je načase se podívat pravdě do očí.
Díky obrovské euforii (plynoucí ze zdejších pozitivních blogů a mých volných kalhot) jsem měla pocit, že teda hubnu. Tož.... hubla jsem.
V prvním cyklu 70 dkg (napřed jsem přibrala, pak váha stála) a v druhém úplně stejných 70 dkg. Dohromady mám dole 1,4 kg.
Ano, vidíte dobře! Pouhých 1,4 kg, slovy jednaceláčtyři kila za 8 týdnů téměř furt zelených semaforů a fyzické aktivity 4xtýdně! V centimetrech nic...pravda, pneu šla trochu dolů - to jsou ty volné kalhoty - ale pneumatiku neměřím (není to pas ani boky)
Takže toto je moje veřejné přiznání k totálnímu břídilství a zároveň socialistický závazek na přístí cyklus! Zpytuju svědomí a jdu do toho zas...stačí jen pořádně počítat :)
Jo a za trest vystavím na fotogalerii svoji pneu a nekoupím si šaty, které jsem si chtěla koupit za odměnu. Tady opravdu není co odměňovat, takže žádná slova útěchy, děvčata...pěkně mi vynadejte, to zabere líp ;)
Přeju všem pokud možno lepší výsledky a krásný jarní den :)
AKTUALIZACE STAVU:
Tak dámy, funguje to!
Dnes mám po týdnu dole dalších 0,7 kg a to za následujících podmínek:
1) zvýšila jsem si příjem na 5400 kJ
2) jsem nemocná, takže už týden nechodím nikam intezivně cvičit. Snažím se choti víc pěšky a doma cvičím 20 min na břicho a přilehlé partie
3) mám PMS, takže teoreticky bych měla mít břicho plné vody
Přes to všechno nadstandartní úbytek! A pak že nejlepší dieta je "NEŽER"...
Přeju všem krásného apríla! (tohle není apríl)
Dnes končím druhý (!) 4-týdenní cyklus a je načase se podívat pravdě do očí.
Díky obrovské euforii (plynoucí ze zdejších pozitivních blogů a mých volných kalhot) jsem měla pocit, že teda hubnu. Tož.... hubla jsem.
V prvním cyklu 70 dkg (napřed jsem přibrala, pak váha stála) a v druhém úplně stejných 70 dkg. Dohromady mám dole 1,4 kg.
Ano, vidíte dobře! Pouhých 1,4 kg, slovy jednaceláčtyři kila za 8 týdnů téměř furt zelených semaforů a fyzické aktivity 4xtýdně! V centimetrech nic...pravda, pneu šla trochu dolů - to jsou ty volné kalhoty - ale pneumatiku neměřím (není to pas ani boky)
Takže toto je moje veřejné přiznání k totálnímu břídilství a zároveň socialistický závazek na přístí cyklus! Zpytuju svědomí a jdu do toho zas...stačí jen pořádně počítat :)
Jo a za trest vystavím na fotogalerii svoji pneu a nekoupím si šaty, které jsem si chtěla koupit za odměnu. Tady opravdu není co odměňovat, takže žádná slova útěchy, děvčata...pěkně mi vynadejte, to zabere líp ;)
Přeju všem pokud možno lepší výsledky a krásný jarní den :)
AKTUALIZACE STAVU:
Tak dámy, funguje to!
Dnes mám po týdnu dole dalších 0,7 kg a to za následujících podmínek:
1) zvýšila jsem si příjem na 5400 kJ
2) jsem nemocná, takže už týden nechodím nikam intezivně cvičit. Snažím se choti víc pěšky a doma cvičím 20 min na břicho a přilehlé partie
3) mám PMS, takže teoreticky bych měla mít břicho plné vody
Přes to všechno nadstandartní úbytek! A pak že nejlepší dieta je "NEŽER"...
Přeju všem krásného apríla! (tohle není apríl)
Hodnocení (22 hlasů):
Komentáře je možné psát až po přihlášení.
01. 04. 2011 19:12
pletters
No já si taky myslím, že to je tím, že jsi jedla málo. Já mám teď nastavených 6400 při aktivitě 4-5x týdně... Když jsem chodila cvičit předtím, tak jsem taky jedla hodně málo a těšilo mě, že jsem hubenější. Akorát mi o 0,5kg ubyly svaly a o 0,5 kg mi přibyl tuk... Takže teď, jak bylo to moje tělo vyhladovělé se snatím dodržovat příjem na 6000kJ, aby si zvyklo na to, že najíst dostane a začalo mi spalovat. Držím první týden prvního cyklu a předím mi váha hrozně skákala 0,5-1kg byl rozdíl mezi dvěmi dny. Teď se sice držím na té své výchozí váze, ale neskáče mi nic, takže si myslím, že to fakt tím jídlem bude... A co nepochopím, že jím 5x denně a mám furt hlad :D :D :D
01. 04. 2011 14:08
No, tak vidíš, že to funguje i u tebe. Asi to chce opravdu dát si počet kJ podle svého bazálního metabolismu a upravovat jej.Také jsem na to konečně přišla, navýšila a výsledek je překvapivý (pozitivně). Hlavně, že jsi to nevzdala, teď už tě to bude určitě víc bavit.
01. 04. 2011 14:04
Mě se to také osvědčilo - více jídla = větší úbytek. Leč divit jsem se nepřestala ;-) Gratuluju ke "znovunabuzení" těla!
01. 04. 2011 12:59
A kdo by to byl řek? Více jídla - větší úbytek. Skvělá zpráva - za své snažení si to zasloužíš.
01. 04. 2011 12:11
:D tak to je paráda, mě taky jde váha pořádně dolů až co jsem si přidala ;) Takže nežer pro nás neplatí, to ať si zkouší jinací ;)
01. 04. 2011 11:11
Hurááááááááááááááááááá :-)) tak to je super, mám radost, že to fakt funguje tak, jak si myslím :)) Blahopřeju a raduju se s Tebou :-)
25. 03. 2011 10:10
Jinak ku dnešnímu dni mám 62,3 kg na 164 cm. Jo a v těch lázních mi spočítali, že moje ideální váha je 58 kg. Takže proto se tady snažím...už mě nebaví s sebou zbytečně tahat 5kilovou pneu ;)
25. 03. 2011 10:08
Děvčata nechválit! :) Není za co!! Zatím šlo dolů jen to, co jsem přibrala o vánocích. Takže teď se uvidí, jestli to půjde ještě dál....někde dělám chybu. Když jsem byla jako dítě v těch lázních, tak jsem za 6 týdnů zhubla 8 kg a to jsme jedli 6x denně!!! A měla jsem pocit, že dostáváme strašně moc jídla...
25. 03. 2011 10:03
Ahojky, já Tě moc obdivuju že pokračuješ a držím všechny palce. Ono se to někde MUSÍ zlomit!!!!!!!!!!!!!!!!
25. 03. 2011 10:00
Jsi fakt dobrá, že ikdyž jsi tak málo zhubla, žes to nevzdala. Já bych už to dávno zabalila. Můžeu se jen zeptat jaké máš nyní BMI nebo kolik vlastně vážíš a měříš?
25. 03. 2011 09:40
Jo ještě taková perlička - vyhrabala jsem výstupní list z kurzu STOB, který jsem absolvovala v roce 2006. Váha 64 kg a bazální metabolismus změřený bodystatem byl 6644 kJ. Při aktivitě 2-3x týdně.
25. 03. 2011 09:38
Jojo...ale já se tomu spíš vyhýbám, protože to miluju a snědla bych toho klidně i kýbl :) můžete přede mě dát pět kilo čokolády, ale já si dám radši tohle, nebo chleba s máslem...to jsou moje úlety.
25. 03. 2011 09:32
No super :-)) tak to je dobrý ;-)
Taky jím ručně dělanou kaši. Dávám jáhly+ovesné vločky - povařit ve vodě, do toho kousek ovoce (jabko, banán... dle chuti), a do toho tvaroh (nebo jogurt) = bílkovina = není hlad :-)
Taky jím ručně dělanou kaši. Dávám jáhly+ovesné vločky - povařit ve vodě, do toho kousek ovoce (jabko, banán... dle chuti), a do toho tvaroh (nebo jogurt) = bílkovina = není hlad :-)
25. 03. 2011 09:28
Dobré ráno děvčata, tak jestli vás to ještě zajímá, tak jsem dnes rozjela nový cyklus a Sebekouč to vyřešil za mě - když jsem zadala aktuální váhu (zhubnutou - chachááá), tak mi tam automaticky nahodil 5400 kj. Takže to nechávám a uvidím, co to se mnou udělá :)
Myrtil: ovesnou kaši zkusím navrátit do jídelníčku, ale "ručně" dělanou, tj, ovesné vločky s mlékem. Paradoxně jsem po ní mívala dost hlad...po těch jabkách ne, ten kefír je bílkovina, zasytí. Ještě to sypu skořicí a lněným semínkem. Jo, taky jsem si dělávala strouhanou mrkev se skořicí + lžíce jogurtu...paráda :) .
Myrtil: ovesnou kaši zkusím navrátit do jídelníčku, ale "ručně" dělanou, tj, ovesné vločky s mlékem. Paradoxně jsem po ní mívala dost hlad...po těch jabkách ne, ten kefír je bílkovina, zasytí. Ještě to sypu skořicí a lněným semínkem. Jo, taky jsem si dělávala strouhanou mrkev se skořicí + lžíce jogurtu...paráda :) .
24. 03. 2011 19:57
Smekám před tvojí úžasnou vůlí !!! Jsi moc šikovná a rozhodně nadávat nebudu !!!!
24. 03. 2011 15:54
Jinak tedy máš můj obdiv, žes po té své oblíbené snídani vydržela delší dobu fungovat - mě by po chvíli popadl šílenej hlad - a už bych to nezastavila do večera.
24. 03. 2011 15:51
Jojo, souhlasím, sacharidy musí být, já jsem bez nic nemožná, dokonce i protivná, dítě by bylo chudák :) Kromě večerního sportování je dokáže spálit i práce u počítače - nespočívá-li v "klikací" brigádě na nějaké stránky :-D
Irčo, ovesnou kaši si kupuju instantní, Emco Natural - je nejmíň sladká a není naporcovaná, dávám si tak 50-60 g, zaleju horkou vodou, zakvedlám a za 5 minut jím. A k tomu si dělám lžíci proteinového koktejlu do decky mléka. Mám 65 kg a 167 cm, tak si myslím, že ani pro tebe to není žádná superobří porce... Jinak na bílkoviny si taky zvykám, ze začátku jsem se musela nutit, ale teď už je to lepší - hlavně jsem po nich sytější a nehoní mě už tolik mlsná po různém pečivu, takže se ze mě stal zastánce bílkovin :-D
Irčo, ovesnou kaši si kupuju instantní, Emco Natural - je nejmíň sladká a není naporcovaná, dávám si tak 50-60 g, zaleju horkou vodou, zakvedlám a za 5 minut jím. A k tomu si dělám lžíci proteinového koktejlu do decky mléka. Mám 65 kg a 167 cm, tak si myslím, že ani pro tebe to není žádná superobří porce... Jinak na bílkoviny si taky zvykám, ze začátku jsem se musela nutit, ale teď už je to lepší - hlavně jsem po nich sytější a nehoní mě už tolik mlsná po různém pečivu, takže se ze mě stal zastánce bílkovin :-D
24. 03. 2011 15:50
Teri, já jsem se naučila jíst podle Havlíčka a večer se bez nich prostě neobejdu. Takže na večeři mám z celkového příjmu 30%B, 30%T, 30%S
24. 03. 2011 15:39
Irčo, sacharidy musí být v každém jídle, ale jde o jejich poměr. Večer by jich mělo být minimum. Je to zdroj rychlé energie a pokud nejdeš po večeři sportovat, tak je to naprosto zbytečné a tělo je automaticky uloží ve formě tuků ;)
24. 03. 2011 15:36
ovesnou kaši miluju, ale je sacharidová bomba....já jsem dřív snídala denně nastrouhané jabko+ovoce (dle výběru) zalité kefírem a to už nemůžu moc často, protože si vyčerpám sacharidy na celý den skoro...
24. 03. 2011 15:36
Caliste: proč si myslíš, že večer nemají být sacharidy? Havlíček: "Sacharidy totiž musí být pořád, tedy i večer. Jsou základní živinou, základním palivem, bez nich to nejde. To jenom naivní obezitologové si ještě pořád myslí, že to jde bez sacharidů."
24. 03. 2011 15:33
K tomu samozřejmě přílohy a zeleninu... Na ráno je výborná i ovesná kaše, někdo si ji tady nastavuje tvarohem kvůli bílkovinám, to bych nepozřela, ale sacharidové snídaně doplňuju proteinovým koktejlem z dm. Díky holkám jsem se tady docela naučila na proteinové tyčinky z dm - je to rychlá vychytávka na svačinu, když je člověk někde na cestě...
24. 03. 2011 15:30
Jak - nevim, co budu jíst? :-D Přece fšechno! :-D Ráno 50 g šunky, kornspitz pomazaný máslem. K svačině ovocný tvaroh. K obědu 100-120 g kuřecí nebo krůtí prsa, 150-200 g ryby, 100 g alternativy - smacker, šmakoun atd. K svačině knäckebrot s pomazánkou z žervé a vaječných bílků, ředkvičky, kedlubnu, zelenou papriku (červená má moc sacharidů), k večeři bramborák se 100 g olomouckých tvarůžků ;)
24. 03. 2011 15:29
Ale jo, já se pohybu nevyhýbám, naopak. Ale jelikož tak vesele cestuju, aktivitu musím dost pečlivě rozplánovat. Takže krom čtvrtku a soboty je furt něco. A po hodině spinu nebo po plavání už jsem fakt ráda, že tak akorát tak dojdu domů...
24. 03. 2011 15:25
S dovolením se ještě vlísnu do diskuse - hlasuji pro zvýšení příjmu a zvýšení výdeje - ono je pořád kam jít, nedělám nic zvláštního a stejně dám fitkoučink tak 2000 kJ denně, takže si klidně zadej koeficient 1,65 a tři pokusy o hubnutí - a vyskočí ti číslo, při kterém nebudeš nijak trpět a budeš určitě hubnout. Kouzlo je ve zvyšování pohybu, ne omezování jídla. Kdo se hodně hýbe, hodně spaluje - a to chceme, ne? Urychlit metabolismus...
24. 03. 2011 15:25
Hele, tak já to zkusím hodit na těch 5500 kJ, ale to fakt už nevím, co budu jíst. Umím přidat jen ovoce a zeleninu a to jsou samé sacharidy :(
24. 03. 2011 15:23
No...já jsem poslední dietu držela ve 12 letech právě v těch lázních (a to jsem měla pocit, jakože nás tam hrozně přežírají) a od té doby ty úbytky a nárůsty cca 7 kg byly víceméně neřízené....
24. 03. 2011 15:23
500 kj ty ani nepoznáš...ale tvoje tělo jo :-) fakt se nás tu na tom shodlo víc :-)) já bych to tak 2 týdny zkusila :-) Dva týdny proto, že nejdřív můžeš trošičku nabrat a pak teprv tělo začne "pouštět chlup" :-)
24. 03. 2011 15:23
500 kj ty ani nepoznáš...ale tvoje tělo jo :-) fakt se nás tu na tom shodlo víc :-)) já bych to tak 2 týdny zkusila :-) Dva týdny proto, že nejdřív můžeš trošičku nabrat a pak teprv tělo začne "pouštět chlup" :-)
24. 03. 2011 15:20
No to je dobře :-)) ufff, jsi mě vylekala, že chceš si dát 4300.
Možná bych se zeptala ve skupině někoho odborného... protože si myslím, že víc než tři pokusy jsou tam pro ty, kteří víc než měsíc víc než třikrát za život drželi dietu se snížením příjmu (a zase nabrali váhu zpět)
Možná bych se zeptala ve skupině někoho odborného... protože si myslím, že víc než tři pokusy jsou tam pro ty, kteří víc než měsíc víc než třikrát za život drželi dietu se snížením příjmu (a zase nabrali váhu zpět)
24. 03. 2011 15:18
Hele, ale BACHA!!! Pokud jsi na 4350 tak určitě MUSÍŠ mít 5000 kJ minimálně!!! jasný? Protože bys neměla dlouhodobě jít pod hodnotu tvého bazálního metabolismu. Příjem 4800 pouze pod dohledem odborníků.
mrkej sem:
http://www.stob.cz/vyziva-jak-si-sestavit-jidelnicek/rezim-jidla
mrkej sem:
http://www.stob.cz/vyziva-jak-si-sestavit-jidelnicek/rezim-jidla
24. 03. 2011 15:12
Jinak já jsem si to spočítala na těch 5500 kJ, akorát jsem nezohledňovala to předchozí hubnutí...a do sebekouče jsem zadala 5000 kJ.
24. 03. 2011 15:11
Tak cérky, tabulka došla. A má to docela pěkné rozuzlení :D
Při více jak 3 pokusech o hubnutí mi vyšel doporučený příjem 4350 kJ
Při 1 pokusu 5524 kJ. Nevím přesně kam se zařadit...ale když jsem celou dobu byla s příjmem "pod míru" , tak asi ke 3 pokusům...co myslíte?
Při více jak 3 pokusech o hubnutí mi vyšel doporučený příjem 4350 kJ
Při 1 pokusu 5524 kJ. Nevím přesně kam se zařadit...ale když jsem celou dobu byla s příjmem "pod míru" , tak asi ke 3 pokusům...co myslíte?
24. 03. 2011 14:36
http://www.mte.cz/bmr.php
tady si to můžeš přepočítat :-).Přeju hodně úspěchů v dalším snažení.
tady si to můžeš přepočítat :-).Přeju hodně úspěchů v dalším snažení.
24. 03. 2011 12:31
Peti, ještě Tě poprosím poslat tabulku i na mne, tj. anva@volny.cz. Sice jsem s výpočtem problém neměla, ale pro jistotu si to ráda ověřím :)
24. 03. 2011 12:29
Díky všem za rady, pokusím se to nějak aplikovat, ikdyž je to někdy dost problém, neb každý můj den má naprosto jinou strukturu.
S tím rozložením je to tak, že já jsem dřív tak 90% všeho jídla snědla do 15 h a večer už nic, nebo jen trochu zeleniny nebo hrnek kefíru. Učím se teda víc večeřet a ubírám snídani, což bylo pro mne hlavní jídlo dne...
S tím rozložením je to tak, že já jsem dřív tak 90% všeho jídla snědla do 15 h a večer už nic, nebo jen trochu zeleniny nebo hrnek kefíru. Učím se teda víc večeřet a ubírám snídani, což bylo pro mne hlavní jídlo dne...
24. 03. 2011 12:01
Jojo, souhlas, to bude tím dlouhodobě malým příjmem. Zkus přepočítat dle tabulky od Petry a případně se neboj trošku navýšit kj. A to plavání bych taky zkusila nahradit (teda pokud ho extra nemiluješ, protože vzdávat se něčeho oblíbeného je blbost). A večer bílkoviny, bílkoviny, bílkoviny..........Držím pěsti!
24. 03. 2011 11:45
Nevzdávej to, máš ohromnou vůli a ty to dokážeš, jen jsem se pozastavila nad tím, že nemáš jídlo ideálně rozložené co tím míníš ? Jestli to náhodou nebude tím, že odpoledne a večer jíš víc i když v celku je to OK. Já mám pohybovou aktivitu, ve srovnání s vámi všemi , téměř nulovou, když se mě semaforek zažlutí jsem ráda a přesto jsem zhubla. Ovšem hlavní nápor ve všech ukazatelích mám ráno, dopol.svačina a oběd, odpoledne a večer převážně zelenina + nějaká bílkovina , sacharidy téměř 0.Možná jestli tedy tady nebude zakopaný pes. Zkoušej a vydrž!! najdeš svůj systém, neboj .Milada
24. 03. 2011 11:18
Souhlasím s Verčou...ono totiž jakmile tělu dáš moc málo, tak nepustí ani chlup. Vyzkoušený. Rozhodně bych nešla pod těch 5000, které Ti to doporučilo. Je to paradox, ale tělo má nejspíš pocit, že "hladoví", tak nepustí vůbec nic.
24. 03. 2011 11:08
Tak to bude asi tím, že si tělo zvyká na nový jídelníček a režim. Taky jsem mívala málo bílkovin. Mrkla jsem na tvoje fotky, nepřipadáš mi vůbec nijak silná, asi to chce po dlouhodobém nedostatku bílkovin spíš jen "doladit" - zpevnit postavu. A to bude na dlouho a spíš to bude znát na centimetrech a vzhledu než na váze. Takže ti přeju, ať tě tvoje úžasná trpělivost neopouští!
24. 03. 2011 11:03
Nedávno hodně protřásené téma, stanovený příjem sis zadávala i s tou aktivitou?
Já jsem hubla na 5500 se zadáním poloviční aktivity než co mám ted(bylo hooodně z čeho) a pak se to zastavilo, takže jsem minulý týden v pondělí zvedela příjem a teprve až dneska se váha malinko hnula směrem dolů.
Pokud jsi jedla málo a nepravidelně, tak myslím, že by mohl být zakopený tady( u mě to tak taky bylo). Hubnout jsem začala ještě před stobem protože jsem začala jíst 5krát denně, což bylo strašně nezvyklé.
Popř. co rozmístění sacharidů a bílkovin? Sacharidy mas do odpolední svačiny a bílkoviny večer?
Já jsem hubla na 5500 se zadáním poloviční aktivity než co mám ted(bylo hooodně z čeho) a pak se to zastavilo, takže jsem minulý týden v pondělí zvedela příjem a teprve až dneska se váha malinko hnula směrem dolů.
Pokud jsi jedla málo a nepravidelně, tak myslím, že by mohl být zakopený tady( u mě to tak taky bylo). Hubnout jsem začala ještě před stobem protože jsem začala jíst 5krát denně, což bylo strašně nezvyklé.
Popř. co rozmístění sacharidů a bílkovin? Sacharidy mas do odpolední svačiny a bílkoviny večer?
24. 03. 2011 11:02
tak to bude asi tím, že nedodržuješ ani těch 5000 kj a máš někdy i míň, to nedělej, přepočti si podle tabulky od peti, kolik bys měla mít ten ideální příjem. Bílkovin papej co nejvíc, ty jsou důležitý :o) a toho pohybu asi přidej víc v tý aerobní zóně.
Přeju, aby se v dalším cyklu dařilo lépe :o)
Přeju, aby se v dalším cyklu dařilo lépe :o)
24. 03. 2011 10:57
Myrtil: jezdím autem, bez auta se nepohnu. Ale jen přes týden. O víkendu jsem doma, chodím všude pěšky a bydlím v 5. patře bez výtahu :)
24. 03. 2011 10:55
Kde je problém? No...asi nejspíš v mé důslednosti. Na hubnutí mám doporučeno 5000 kj, vejdu se vždycky v pohodě (často mám trochu míň, ale v rámci oranžové barvy :)), ale během dne to nemám ideálně rozloženo. Co se týče sportu, dříve to byl 2xtýdně spin + 1x týdně plavání. Teď jsem přidala jen 1xplavání + 1xtýdně chodím pěšky 5 km/50minut a zapisuju si to jako aktivitu. Každá aktivita mi udělá tak 1000-1200 kj, což je za týden cca kol 5000 kj "úsporu! a to je málo. No, něco možná bude na tom, že jsem fakt nebyla zvyklá moc jíst a skoro vůbec bílkoviny...tož uvidíme :)
24. 03. 2011 10:49
No to je záhada... Proč jsi na sebe tak "ostrá", když jsi "plnila" a tajně nejedla, aby sebekoučink nevěděl? Příčina bude někde jinde a je třeba ji najít. Pohyb 4x týdně je sice dost, ale možná to není ten pravý - ve "spalovací" frekvenci. A nejezdíš náhodou hodně autem? Možná by pomohlo přidat si normální chůzi pěšky, v práci volit schody místo výtahu atd. Je mi to divné, protože já žádné zvláštní cvičení neprovozuju, velkou část mého pohybu tvoří normální procházky (jsem na mateřské) a běžný pohyb, jednou za čas půlhodinka na rotopedu a nějaké to posilovací cvičení na břicho. Vím, že potřebuju přidat, aby se postava zpevnila, ale zhubla jsem za 8 týdnů 4 kila (plus kilo před zahájením sebekoučování, takže celkem 5) - v průměru tedy půlkilo týdně...
24. 03. 2011 10:48
Souhlasím s Janou, tohle vydrží jen ten největší dříc!
Napiš víc (příjem, druh sportu a tak) třeba na něco společně přijdeme! Vážíš nebo odhaduješ?
Napiš víc (příjem, druh sportu a tak) třeba na něco společně přijdeme! Vážíš nebo odhaduješ?
24. 03. 2011 10:41
Hmmm, to je divné ... ale i tak máš moji velkou podporu a taky pochvalu!
Ano pochvalu!
Smekám před tvojí trpělivostí, jak se znám, už bych "s tím" dozajista sekla. Takže zkus pokračovat, lepší výsledek se určitě dostaví :-)
Ano pochvalu!
Smekám před tvojí trpělivostí, jak se znám, už bych "s tím" dozajista sekla. Takže zkus pokračovat, lepší výsledek se určitě dostaví :-)
24. 03. 2011 10:40
Nic si z toho nedělej, já mám za 9týdnů dole bez pár deka 3 kg. Ze začátku mi to taky nešlo, dokonce jsem skoro měsíc lítala 0,5 kg dolů a zase nahoru. Ale vydržela jsem (až na malé úletky o víkendech) a nakonec se to pomalilililinku pohnulo. Tělo se musí nastartovat a pak se hne, snad. A třeba to pak půjde i o malinko rychleji. Já v to alespoň věřím. Takže nestrácej naději a držme si palce.
24. 03. 2011 10:31
Počkej, počkej... a kde je problém? Víš jak, aby se dal problém odstranit, musí se určit příčina... když máš zelené semaforky, tak by to mělo fungovat :-( Tomu fakt nerozumím. Fyzická aktivita 4 x týdně taky není málo... tak k sakru, kde se to šprajclo???
Jestli se tělo neregeneruje po tom dlouhodobém příjmu 4000, jak jsem tu četla..fakt mi vrtá hlavou, čím to je čím.
Můžu se zeptat, jaký máš teď doporučený denní příjem?
Jestli se tělo neregeneruje po tom dlouhodobém příjmu 4000, jak jsem tu četla..fakt mi vrtá hlavou, čím to je čím.
Můžu se zeptat, jaký máš teď doporučený denní příjem?
anvav
Aktuality
Kvíz o ceny
Ankety
Jaké nové recepty byste chtěli na STOBklubu?