Datum registrace: 08. 09. 2012
Diaana
Původní Sebekoučink
0 %
0 kg
8 kg
Již zhubnuto: 0 kg
Získané body
Počítadlo pohybu
Můj pohyb | |
---|---|
Chůze: | 0 km |
Kolo: | 0 km |
Cvičení: | 0 h 0 min |
Všichni uživatelé | |
Chůze: | 136806.62 km |
Kolo: | 66657.70 km |
Cvičení: | 5694 h 51 min |
Diaana
Jak psát blog?Technický aneb potřebuju kontrolu a poradit
27. 09. 2012
Díky všem za ohlasy, je to moc fajn vědět, že v tom člověk není sám, opravdu díky všem!!!
Já, jak už jsem psala, jsem v dietách dost nováček, takže bych si potřebovala několik věcí ujasnit. Možná vám zkušeným bude připadat, že to jsou úplné blbosti, ale já teď sleduju, že jsem se nikdy nenaučila jíst ani pít, protože nebyl důvod, čas ani chuť.
Bazalní metabolismus (našla jsem si co to znamená:-)) mi vyšel nějakých 6700 kJ, jídlokoučink mi napočítal 6800 kJ na den (většinou a docela programově to přešvihnu tak o 300 kJ, stále v zelené) - stačí to? Výdaj mi nejde pod 2000 kJ a to tam ani většinou nepíšu všechno. Není to moc málo jídla? To vlastně jím jen na bazální metabolismus. O co jde - hlad nemám, na chutě netrpím - ale ráda bych se později vyhla jojo efektu, takže chci hubnout co nejpomaleji a co nejpřirozeněji. Nemám před sebou desítky kil, tedy není důvod spěchat. Iluze že bych se vrátila na svých původních 19 BMI si nedělám, takže klidně skončím někde na 22 a budu spokojená. Takže otázka zní neměla bych si raději přidat??
Bílkoviny se staly mojí noční můrou - koučink mi je hlídá na asi 25%. Přečetla jsem si pár článků tady a vím, že jsou pro hubnutí důležité (poslední co potřebuju je při zátěži co mám odbourat svalovou hmotu), ale proboha jak jich mám tolik sníst? Dnes jsem zkusila syrečky s vejci a zeleninou ke snídani a bylo mi těžko a špatně ještě před obědem. Pak jsem odpoledne ze zoufalství babičce prohlídla spíž a našla přes dva roky prošlého tuňáka ve vlasní šťávě a celého jsem ho snědla (byla to veliká pixla). Nic moc, nespasila to ani šalotka, ani rajčata. No nic mi není a poprvé a asi na dlouho naposledy jsem přešvihla bílkoviny do oranžové. Když si do jídla napíšu hovězí, tak i když je superlibové, hned nám šestinu denního příjmu v háji (o ovci v mrazáku ani nemluvě, k té si chodím jenom poplakat), u vepřového je to podobné. Cottage a syrečky taky nemůžu jíst pořád a k rybám se tu dostanu vyjímečně (ještě nemáme vlastní rybník:-)). Navíc mi je po bílkovinách těžko a nejsem na ně zvyklá (18 let jsem byla vegetariánka, farma mě sice vyléčila, ale i tak to moc nejím. Ono když to máte zabít, oškubat, vykuchat a pak ještě upéct a s hrůzou zjistit kolik kalorií to má, tak náš loňský kačer, co byl nechaný na jaro k nedělnímu obědu, ještě běhá po dvoře). Našla jsem tam sice, že holub je velmi dietní, ale na to mi soused vadí příliš málo, abych mu šla bílit holubník. Ono stačí, že to dělají naše kočky. Takže holky, co s tím, nějaké tajné tipy jak na bílkoviny????
Pití - stačí mi tak ty dva litry? Neměla bych pít víc? Někde jsem četla, že když se pije víc líp se odplavuje odbouraný tuk. S pitím mám dlouhodobě problémy. Nemyslím alkoholu:-))
Snídaně a více než 55% do oběda - nikdy jsem nesnídala, takže tohle je opět totální novinka. Ale zjistila jsem, že protože jím večer míň, mám ráno dřív hlad a zvládám snídani bez problémů. Tady předpokládám, že jde o to, abych co nejvíc snědla na začátku dne a měla čas to do večera spálit?? A ovoce či jiné sacharidy spíše dopoledne a večer pak převahu bílkovin?
Pravidelné jídlo - snažím se jíst přesně po třech hodinách. A to bez ohledu na případný hlad, což ale asi není dobře. Můžu mít hlad nebo bych hlad nikdy mít neměla?? (Opět jednou věta začíná stejně:-)) někde jsem četla, že hlad už je známka toho, že jsme měli jíst před cca půl hodinou až hodinou. A při hubnutí je potřeba nedovolit metabolismu najet na úsporný režim, což hlad může vyvolat. Takže jak???
Snad jsem na nic nezapoměla. Vtipné to tentokrát není, ale pro mně o to důležitější.
A poslední otázka - co je větší zlo při hubnutí sacharidy nebo tuky???
Já, jak už jsem psala, jsem v dietách dost nováček, takže bych si potřebovala několik věcí ujasnit. Možná vám zkušeným bude připadat, že to jsou úplné blbosti, ale já teď sleduju, že jsem se nikdy nenaučila jíst ani pít, protože nebyl důvod, čas ani chuť.
Bazalní metabolismus (našla jsem si co to znamená:-)) mi vyšel nějakých 6700 kJ, jídlokoučink mi napočítal 6800 kJ na den (většinou a docela programově to přešvihnu tak o 300 kJ, stále v zelené) - stačí to? Výdaj mi nejde pod 2000 kJ a to tam ani většinou nepíšu všechno. Není to moc málo jídla? To vlastně jím jen na bazální metabolismus. O co jde - hlad nemám, na chutě netrpím - ale ráda bych se později vyhla jojo efektu, takže chci hubnout co nejpomaleji a co nejpřirozeněji. Nemám před sebou desítky kil, tedy není důvod spěchat. Iluze že bych se vrátila na svých původních 19 BMI si nedělám, takže klidně skončím někde na 22 a budu spokojená. Takže otázka zní neměla bych si raději přidat??
Bílkoviny se staly mojí noční můrou - koučink mi je hlídá na asi 25%. Přečetla jsem si pár článků tady a vím, že jsou pro hubnutí důležité (poslední co potřebuju je při zátěži co mám odbourat svalovou hmotu), ale proboha jak jich mám tolik sníst? Dnes jsem zkusila syrečky s vejci a zeleninou ke snídani a bylo mi těžko a špatně ještě před obědem. Pak jsem odpoledne ze zoufalství babičce prohlídla spíž a našla přes dva roky prošlého tuňáka ve vlasní šťávě a celého jsem ho snědla (byla to veliká pixla). Nic moc, nespasila to ani šalotka, ani rajčata. No nic mi není a poprvé a asi na dlouho naposledy jsem přešvihla bílkoviny do oranžové. Když si do jídla napíšu hovězí, tak i když je superlibové, hned nám šestinu denního příjmu v háji (o ovci v mrazáku ani nemluvě, k té si chodím jenom poplakat), u vepřového je to podobné. Cottage a syrečky taky nemůžu jíst pořád a k rybám se tu dostanu vyjímečně (ještě nemáme vlastní rybník:-)). Navíc mi je po bílkovinách těžko a nejsem na ně zvyklá (18 let jsem byla vegetariánka, farma mě sice vyléčila, ale i tak to moc nejím. Ono když to máte zabít, oškubat, vykuchat a pak ještě upéct a s hrůzou zjistit kolik kalorií to má, tak náš loňský kačer, co byl nechaný na jaro k nedělnímu obědu, ještě běhá po dvoře). Našla jsem tam sice, že holub je velmi dietní, ale na to mi soused vadí příliš málo, abych mu šla bílit holubník. Ono stačí, že to dělají naše kočky. Takže holky, co s tím, nějaké tajné tipy jak na bílkoviny????
Pití - stačí mi tak ty dva litry? Neměla bych pít víc? Někde jsem četla, že když se pije víc líp se odplavuje odbouraný tuk. S pitím mám dlouhodobě problémy. Nemyslím alkoholu:-))
Snídaně a více než 55% do oběda - nikdy jsem nesnídala, takže tohle je opět totální novinka. Ale zjistila jsem, že protože jím večer míň, mám ráno dřív hlad a zvládám snídani bez problémů. Tady předpokládám, že jde o to, abych co nejvíc snědla na začátku dne a měla čas to do večera spálit?? A ovoce či jiné sacharidy spíše dopoledne a večer pak převahu bílkovin?
Pravidelné jídlo - snažím se jíst přesně po třech hodinách. A to bez ohledu na případný hlad, což ale asi není dobře. Můžu mít hlad nebo bych hlad nikdy mít neměla?? (Opět jednou věta začíná stejně:-)) někde jsem četla, že hlad už je známka toho, že jsme měli jíst před cca půl hodinou až hodinou. A při hubnutí je potřeba nedovolit metabolismu najet na úsporný režim, což hlad může vyvolat. Takže jak???
Snad jsem na nic nezapoměla. Vtipné to tentokrát není, ale pro mně o to důležitější.
A poslední otázka - co je větší zlo při hubnutí sacharidy nebo tuky???
Hodnocení (1 hlasů):
Komentáře je možné psát až po přihlášení.
29. 09. 2012 22:05
xxleoxx
tak nebude to žádný závratný výdej, ale rozhodně tam nějaký je předpokládám že ho zase vykonáváš delší dobu, něco u toho určitě pálíš, perpetum mobile že by jsi jela naprázdno určitě nejsi. a u takové vytrvalého pohybu to právě převážně jede na tuky, tak aspoň 2x týdně by jsi mohl zařadit nějaký akční pohyb ať ti to pořádně rozproudí krev a i trošku potrápíš svalový glykogen, protože u takové intenzity jej jen z těží vyčerpáš a pak nadměrný příjem sacharidů jde do špíčků
29. 09. 2012 21:59
Nejlepší je se vážit stejný den týdnu a vždy ráno po vyčůrání a případném vykakání :-D a nejlíp třeba uprostřed týdnu třeba ve středu, protože většinou je hřešící a kritický víkend, tak ono se to za ty 2 dny pevného režimu stabilizuje, vážit se kdykoliv jindy je naprdlačky a někdy to i tak může ustřelit, protože ne vždy je tělo stejně hydratované, proto není třeba podléhat hned panice, panice se může podléhat až dva týdny po sobě váha ukáže víc než předtím. jinak vrámci dne ta váha jezdí +- 2 kg normálně
29. 09. 2012 21:54
A pohyb - mám asi problém v tom, že mám hodně pohybu pomalého typu - sklízení, pletí, tahání dětí, dýní a brambor, rytí, chůze a přijde mi, že ačkoliv spálím hodně energie, tak to není ten správný pohyb na to, abych odbourávala tuky. A navíc už něj jsem po těch letech zvyklá. Jak je to s takovým pohybem??
29. 09. 2012 21:50
Všem díky, za odpovědi. A xxleoxx kloubouk dolů, díky za zcela vyčerpávající info.
Mám ještě doplňující otázku je možné, aby mi váha lítala skoro dvě kila ze dne na den?? Občas se jen tak kontrolně zvážím mezi vážícími dny a nestíhám se divit.
A tyka když jsem minulý víkend absolvovala onu šílenou bioakademii a pak jsem měla naopak o kilo míň a teď to vypadá, že budu mít spíš o kilo víc tak, je možné, že to je opožděný následek? (Standa si taky přijde takový rozsezený a tlustší - ha ha, má stejně jako já a o 15 cm víc:-)) takže bmi tak 21 max) nebo jsem mohla být dehydrovaná (ale vážila jsem se až s dvoudenním odstupem - schválně) a tento týden mám dietně v pohodě jen pořád bojuju s těma bílkovinama.
Mám ještě doplňující otázku je možné, aby mi váha lítala skoro dvě kila ze dne na den?? Občas se jen tak kontrolně zvážím mezi vážícími dny a nestíhám se divit.
A tyka když jsem minulý víkend absolvovala onu šílenou bioakademii a pak jsem měla naopak o kilo míň a teď to vypadá, že budu mít spíš o kilo víc tak, je možné, že to je opožděný následek? (Standa si taky přijde takový rozsezený a tlustší - ha ha, má stejně jako já a o 15 cm víc:-)) takže bmi tak 21 max) nebo jsem mohla být dehydrovaná (ale vážila jsem se až s dvoudenním odstupem - schválně) a tento týden mám dietně v pohodě jen pořád bojuju s těma bílkovinama.
28. 09. 2012 21:20
srovnávání s bazálem, pokud nesportuješ a žiješ pasivním životem(kancelářská práce a gaučink) klidně se může stát že po odečtení 2000kj na hubnutí od tvé denní energetické potřeby může skončit na úrovni bazálního metabolismu, pokud ovšem sportuješ nebo žiješ aktivně bývá to více, to je už na tobě zhodnotit tvou ccelkovou aktivitu.
ad bílkoviny. jak už se tu psalo a jak se i píše v jednom mém blogu, obsah tuků je tu u většiny mas nadhodnocený, není třeba se vyhýbat vepřové kýtě, hovězímu libovému. nevím jakou máš potřebu bílkovin, ale dobrá cesta je snídaně vločky+mléko,vejce, šunka+sýr+lepší pečivo, svačiny odtučněné jogurty (bílý)s něčím, oběd vede maso, cesta je i přes šunky, nízkotučné sýry, tvarohy na všechny způsoby, luštěniny(nejlepší je čočka nebo soja, horší hrách, vůbec nejhorší fazole)
musíš to kombinovat když máš málo tuků a moc sacharidů volit živočišné, když naopak tak rostliné... ale to jistě víš, dobrá volba je případně šoupnout sardinky bez oleje když je krize, ty mají kavlitní bílkoviny a hlavně kvalitní tuky. taky bych chtěl zmínit že je lepší konzumovat bílkoviny rovnoměrně během dne, nežli nárazově třeba večer. Pravidelný přísun bílkovin snižuje jejich potřeby pro organismus(sovisí s velmi omezenou uložitelností bílkovin) dalo by se říct cca o 10%, když budeš mít rovnoměrné dávky během dne dalo by se říct že 90% bílkovin by tě mohlo uspokojit.
co se týče pití opět záleží na aktivitě a prostředí kde se vyskytuješ, horké prostředí x studené, vysoká fyzická aktivita x nízká ... rozhodně nelze říct pij XY litrů denně, smrtelná dávka vody pro člověka je někde kolem 20 litrů za den :-D já přes léto vypil i 6-8 litrů za den semaforek červený, ale já spokojený :D
ad snídaně a jídlo dopoledne, sis odpověděla víceméně sama, jen ty bílkoviny raději v průběhu celého dne, a s ovocem to moc nepřehánět ani dopoledne... rychle se vstřebává a tělo si pak špatně porazuje s náloží fruktozy
ad pravidelné jídlo- hlad je vlastně negativní známkou toho že krevní glukoza je nízko a je třeba ji doplnit. lepší je tomuto stavu předcházet a zajistit tak stabilní hladinu cukru v krvi, čím větší výkyvy tím více se vyplavje inzulinu a glukagonu, tím víc se toho sní a tím více hrozí v dlouhodobém horizontu cukrovka... hlad je vlastně stejný projev jako třeba bolest, taky nečekáš až tě něco začne bolet, ale snažíš se bolesti předcházet... sice jíš častěji, ale menší porce a v konečném důsledku toho pojíš méně než při jídle "na hlad"
no a poslední otázka je komplikovaná, pokud máš stravu chudší na sacharidy, z většího množství tuků bys nepřibrala, pokud máš více sacharidů ve stravě vše by záleželo na aktivitě.. tělo v klidu potřebuje přibližně 110-120g glukozy na cca 12 hodin, jestli pak ze sacharidů přibereš by již záleželo jen na aktivitě a na příjmu neesenciálních nasycených a monoenových mastných kyselin, jelikož z nadbytku sacharidů vznikají právě tyto tuky, které se používají přvážně na produkci tělesného tepla, pokud by byl ale příjem ze stravy těchto tuků dostatečný na tvorbu tělesného tepla, tuky vzniklé ze sacharidů by šly do špíčků.., pokud byl příjem tuků nižší, kompenzovalo by se to ze sacharidů a nic by se neuložilo... situace extrémního příjmu tuků i sacharidů ti je asi jasné kam vede... když už přepálíš sacharidy je lepší stáhnout tuky a naopak takže odpověď je sacharidy i tuky jsou dobrým sluhou ale špatným pánem, záleží na množství
ad bílkoviny. jak už se tu psalo a jak se i píše v jednom mém blogu, obsah tuků je tu u většiny mas nadhodnocený, není třeba se vyhýbat vepřové kýtě, hovězímu libovému. nevím jakou máš potřebu bílkovin, ale dobrá cesta je snídaně vločky+mléko,vejce, šunka+sýr+lepší pečivo, svačiny odtučněné jogurty (bílý)s něčím, oběd vede maso, cesta je i přes šunky, nízkotučné sýry, tvarohy na všechny způsoby, luštěniny(nejlepší je čočka nebo soja, horší hrách, vůbec nejhorší fazole)
musíš to kombinovat když máš málo tuků a moc sacharidů volit živočišné, když naopak tak rostliné... ale to jistě víš, dobrá volba je případně šoupnout sardinky bez oleje když je krize, ty mají kavlitní bílkoviny a hlavně kvalitní tuky. taky bych chtěl zmínit že je lepší konzumovat bílkoviny rovnoměrně během dne, nežli nárazově třeba večer. Pravidelný přísun bílkovin snižuje jejich potřeby pro organismus(sovisí s velmi omezenou uložitelností bílkovin) dalo by se říct cca o 10%, když budeš mít rovnoměrné dávky během dne dalo by se říct že 90% bílkovin by tě mohlo uspokojit.
co se týče pití opět záleží na aktivitě a prostředí kde se vyskytuješ, horké prostředí x studené, vysoká fyzická aktivita x nízká ... rozhodně nelze říct pij XY litrů denně, smrtelná dávka vody pro člověka je někde kolem 20 litrů za den :-D já přes léto vypil i 6-8 litrů za den semaforek červený, ale já spokojený :D
ad snídaně a jídlo dopoledne, sis odpověděla víceméně sama, jen ty bílkoviny raději v průběhu celého dne, a s ovocem to moc nepřehánět ani dopoledne... rychle se vstřebává a tělo si pak špatně porazuje s náloží fruktozy
ad pravidelné jídlo- hlad je vlastně negativní známkou toho že krevní glukoza je nízko a je třeba ji doplnit. lepší je tomuto stavu předcházet a zajistit tak stabilní hladinu cukru v krvi, čím větší výkyvy tím více se vyplavje inzulinu a glukagonu, tím víc se toho sní a tím více hrozí v dlouhodobém horizontu cukrovka... hlad je vlastně stejný projev jako třeba bolest, taky nečekáš až tě něco začne bolet, ale snažíš se bolesti předcházet... sice jíš častěji, ale menší porce a v konečném důsledku toho pojíš méně než při jídle "na hlad"
no a poslední otázka je komplikovaná, pokud máš stravu chudší na sacharidy, z většího množství tuků bys nepřibrala, pokud máš více sacharidů ve stravě vše by záleželo na aktivitě.. tělo v klidu potřebuje přibližně 110-120g glukozy na cca 12 hodin, jestli pak ze sacharidů přibereš by již záleželo jen na aktivitě a na příjmu neesenciálních nasycených a monoenových mastných kyselin, jelikož z nadbytku sacharidů vznikají právě tyto tuky, které se používají přvážně na produkci tělesného tepla, pokud by byl ale příjem ze stravy těchto tuků dostatečný na tvorbu tělesného tepla, tuky vzniklé ze sacharidů by šly do špíčků.., pokud byl příjem tuků nižší, kompenzovalo by se to ze sacharidů a nic by se neuložilo... situace extrémního příjmu tuků i sacharidů ti je asi jasné kam vede... když už přepálíš sacharidy je lepší stáhnout tuky a naopak takže odpověď je sacharidy i tuky jsou dobrým sluhou ale špatným pánem, záleží na množství
28. 09. 2012 15:55
tak za a snídat musíš,aby metabolusmus začal fungovat,za b menší prohřešek je sacharid-když máš vyšší výdej a dostaneš chuť na sladké není nic lepšího než hroznový cukr,že semaforek ten den jančí? no a co nepřibereš,bílkoviny...no vyzkoušej raději mléčné výrobky- cottage,tvaroh,kefír,podmáslí,nízkoprocentní eidam či šunky-je jedno jaká hlavně libová(ale krůtí asi vede) to je asi vše,jestli hubnout nebudeš a budeš mít hlad přidáš si po týdnu,jestli hubnout budeš a hlad nebude není důvod,to vysleduješ.Pij kolik potřebuješ drž se toho že dva litry jsou minimum. Hlad bys mít nikdy neměla! jestli ano je to špatně.
Tvaroh raději nízkotučný tím naženeš 32 g bílkovin,vyzkoušej recepty na pomazánky,nebo si ho mazej místo másla na pečivo což k obědu praktikuji já,nebo ho sním večer s medem a skořicí,či ovocem a kakaem...kreativita tím se hubne,jinak polotučný má 45 g bílkovin,takže pokud se ti tam vejde ten máš polovinu bílkovin vyřešenou za ten den.
Tvaroh raději nízkotučný tím naženeš 32 g bílkovin,vyzkoušej recepty na pomazánky,nebo si ho mazej místo másla na pečivo což k obědu praktikuji já,nebo ho sním večer s medem a skořicí,či ovocem a kakaem...kreativita tím se hubne,jinak polotučný má 45 g bílkovin,takže pokud se ti tam vejde ten máš polovinu bílkovin vyřešenou za ten den.
28. 09. 2012 13:28
Mně se osvědčil polotučný tvaroh od madety - se zeleným víčkem v mističce, 250 g. Dávám si ho půlku k snídani s ovocem, nebo celý k obědu ještě s něčím. Zajímavé je, že má víc bílkovin než tvaroh bez tuku.
28. 09. 2012 13:12
S bílkovinama máš pravdu, hodně lidí asi není stavěných na příjem tolika bílkovin. Mně osobně to třeba problém nedělá, ale vím, že spousta holek s tím potíže má. Cardigan má naprostou pravdu - jdi do luštěnin, jsi na ně určitě zvyklá jako bývalá vegetariánka. A maso, to je tady fakt divně nastavené, třeba králičí má podle tabulek tady spoustu tuku, přitom je vyloženě suché. Hovězího bych se nebála, ani libového vepřového.
Jo a - občas si dělám svačinku - nízkotučný tvaroh rozmačkaný s banánem, je to docela stravitelné a bílkovinová bomba.
Jo a - občas si dělám svačinku - nízkotučný tvaroh rozmačkaný s banánem, je to docela stravitelné a bílkovinová bomba.
28. 09. 2012 12:49
bílkoviny jsou problém. když na to myslím, abych je jedla, tak mám akorát vyvážený příjem bílkovin na "udržovák". pár holek to tady řeší proteinovými nápoji. nemusí to být nic super drahého - třeba ty z Rossmanna stojí pár kaček. no a někdo si vykoumá, že to zvládá i při nižším příjmu proteinů, tak si v kouči nastaví míň (s poměrem bílkovin se dá hýbat). jinak souhlasím s kardigan - obsah tuků v mase je tady přehnaný. tím pádem ti jakékoliv hovězí nebo vepřové rozhodí (a myslím si že i nepravdivě) celý jídelníček.
28. 09. 2012 10:07
Ty si na spoustu otázek vlastně odpovídáš sama a správně. Já jen maličkosti - coby bývalá vegetariánka zkus bílkoviny přes luštěniny, tvaroh na sladko s ovocem a troškou medu, na slano se zeleninou, přidaným sýrem, třeba i s tím tuňákem, tofu. A ještě - tady je maso většinou psané s více tuku než v jiných tabulkách. Ta ovce - my máme hlavně mladé skopové, jen pastevní, nepřikrmované jádrem, tak do roka věku a v jiných tabulkách jsem našla hodnoty o třetinu až polovinu nižší než tu uvádí u skopového (v tucích o 1/2, ale i bílkovině o 1/3) a protože ho máme minimálně 1-2x do měsíce, zapsala jsem si ho jako vlastní potravinu. No přece to naše super bio dobré masíčko nebudu jen okukovat, tak si tuky případně uberu v jiném jídle.
Jo a i když víno je obecně při dietě zatracované, protože brzdí hubnutí, je to můj skoro jediný hříšek a mám ho ráda, tak prostě do jídelníčku započítám, aby mi to vyšlo i s rizikem pomalejší ztráty váhy, já zas tak moc nespěchám. Teda ale fakt je, že třeba sedmičku tak jednou za 1- 2 měsíce už semaforky nestráví , ale když je opravdu dobrá...
Jo a i když víno je obecně při dietě zatracované, protože brzdí hubnutí, je to můj skoro jediný hříšek a mám ho ráda, tak prostě do jídelníčku započítám, aby mi to vyšlo i s rizikem pomalejší ztráty váhy, já zas tak moc nespěchám. Teda ale fakt je, že třeba sedmičku tak jednou za 1- 2 měsíce už semaforky nestráví , ale když je opravdu dobrá...
Diaana
Aktuality
Kvíz o ceny
Ankety
Jaké nové recepty byste chtěli na STOBklubu?