Datum registrace: 13. 01. 2014
Motylka88
Sebekoučink
Váš nezaplacený cyklus byl automaticky zrušen dne 17. 5. 2024. Pro pokračování v Sebekoučinku si založte nový cyklus.
Získané body
Počítadlo pohybu
Můj pohyb | |
---|---|
Chůze: | 0 km |
Kolo: | 0 km |
Cvičení: | 0 h 0 min |
Všichni uživatelé | |
Chůze: | 136532.25 km |
Kolo: | 66634.70 km |
Cvičení: | 5678 h 47 min |
Přátelé
Stob skupiny
Motylka88
Jak psát blog?myšlenkový průjem
28. 02. 2014
Opravdu je nutné, aby se naše dcery už odmalička chovaly jako prostitutky? Za mého dospívání (cca 10 let zpět) to bylo pořád - musíš se k chlapovi chovat vstřícně, abys klofla dobrou partii, ten se o tebe postará...měla jsem jednoho takového, připadala jsem si jako šplapka!!!! Našla jsem si skladníka a starám se sama...nikdo si mě nekupuje. S emancipací přichází i větší nezávislost, ale i nepochopení okolí - proč je tvůj muž na mateřské? Proč jsi šla tak brzo do práce? ty se nezeptáš manžela, jestli můžeš? Brrr, středověk!!!
na idnes-ivčera-ipředtím :) je článek o módě tzv. mostů nad podbřiškem.
Dnes jsem si tu slátaninu přečetla :) a nevím, asi by mi bylo trapné, aby mi kdekdo čučel až na ... tam. Vážně to ty holky dělají dobrovolně? Tohle už patří mezi porno!
na idnes-ivčera-ipředtím :) je článek o módě tzv. mostů nad podbřiškem.
Dnes jsem si tu slátaninu přečetla :) a nevím, asi by mi bylo trapné, aby mi kdekdo čučel až na ... tam. Vážně to ty holky dělají dobrovolně? Tohle už patří mezi porno!
Hodnocení (2 hlasů):
Komentáře je možné psát až po přihlášení.
01. 03. 2014 12:51
veselinek
Myrtil: No, pak se teda zbytečně vzrušujeme, takže přistupovat k těm článkům s vědomím, že je to napsané proto, aby nás to naštvalo.
28. 02. 2014 22:01
Jo, motylko, nějak jsem na konci toho svého dlouhého komentu zapomněla, co jsem tím vším chtěla říct právě tobě: ať si z těch reakcí okolí nic neděláš, protože lidi takovéhle řešení ze svého okolí opravdu moc neznají, takže nad tím moc dumají... asi to nemyslí zle, ale je to jejich problém, tak se tím moc netrap
28. 02. 2014 21:36
Motylka88, jako mě taky vychovali, abych nebyla taková "hej počkej" jen občas si povzdechne, protože to holt budeme mít těžké. Přítel je ještě student (už aby byl Ing věřím, že to dá, najde si tu práci a budeme se moci starat o sebe navzájem:-))) ). Jenže stále to nic nemění na tom, že každý rodič je rád, když se to dítě má lépe :-)
28. 02. 2014 20:42
Veselinku, číst se samozřejmě můžou a budou, ale je to jen zábava - ve stylu "na každém šprochu pravdy trochu".
28. 02. 2014 17:37
Většina článků z lifestylových magazínů patří do kategorie myšlenkový průjem - s realitou to nemá nic společného a často je to opsané téma ze zahraničí. Jeden titul opisuje od druhého a virtuální realita je na světě: a my tady nad tím dumáme, jakej ten svět dnes je :-) Myslím, že většinou není, což se dá poznat z téhle diskuse, i když s podobnými názory a jevy se tu a tam někdo setkáme.
K chlapům na rodičovské: nedávno jsem se o tohle téma trochu zajímala a vyšťourala jsem si k tomu data: takových mužů je ve státě mizivé procento, ne proto, že by nechtěli, ale prostě je to pro většinu rodin finančně výhodnější. Ptala jsem se tedy i několika lidí, jak to chodí u nich v práci - ve funkcích, kde jsou platy mnohonásobkem průměru - a ty ženy jsou opět doma, protože si toho mateřství cení a práce jim neuteče, kromě toho ti jejich chlapi vydělají dost. Nejčastější je to asi u svobodných povolání - jenže pak většinou chlap pohlídá, nakrmí - ale neuvaří, neuklidí, nevypere, nevyžehlí - bavila jsem se o tom tedy jen s několika lidmi... Nechci působit nějak předpotopně a upírat chlapům možnost starat se o bejby a domácnost, ale myslím si, že většinou (ne tedy na 100%), je tou hlavní pečující osobou máma. Výjimkou jsou možná lékařky - tam to často jinak nejde - jenže potom bývá velká pomoc spíš v širší rodině - maminka, tchyně... I když díky jednomu Míšovu vyšetření jsem před pár lety poznala sympatickou mladou primářku se čtyřmi dětmi, která pěla ódy na svého vařícího a žehlícího muže :-) Pokud tajně nevozil kastrůlky od maminky a cíchy na mandl, tak je to podle mě výjimka :-D Jj, pestré jsou teorie a strom života je pořád stejně zelený :-)))
K chlapům na rodičovské: nedávno jsem se o tohle téma trochu zajímala a vyšťourala jsem si k tomu data: takových mužů je ve státě mizivé procento, ne proto, že by nechtěli, ale prostě je to pro většinu rodin finančně výhodnější. Ptala jsem se tedy i několika lidí, jak to chodí u nich v práci - ve funkcích, kde jsou platy mnohonásobkem průměru - a ty ženy jsou opět doma, protože si toho mateřství cení a práce jim neuteče, kromě toho ti jejich chlapi vydělají dost. Nejčastější je to asi u svobodných povolání - jenže pak většinou chlap pohlídá, nakrmí - ale neuvaří, neuklidí, nevypere, nevyžehlí - bavila jsem se o tom tedy jen s několika lidmi... Nechci působit nějak předpotopně a upírat chlapům možnost starat se o bejby a domácnost, ale myslím si, že většinou (ne tedy na 100%), je tou hlavní pečující osobou máma. Výjimkou jsou možná lékařky - tam to často jinak nejde - jenže potom bývá velká pomoc spíš v širší rodině - maminka, tchyně... I když díky jednomu Míšovu vyšetření jsem před pár lety poznala sympatickou mladou primářku se čtyřmi dětmi, která pěla ódy na svého vařícího a žehlícího muže :-) Pokud tajně nevozil kastrůlky od maminky a cíchy na mandl, tak je to podle mě výjimka :-D Jj, pestré jsou teorie a strom života je pořád stejně zelený :-)))
28. 02. 2014 16:52
Uff, taky jsem vděčná za dobu, ve které se hodnota ženy neposuzuje primárně dle toho, jakou partii uloví, jako spíše dle toho, co dokáže ona sama. I přesto mám pocit, že ta orientace na fyzickou krásu je snad ještě horší než dřív.. O článcích a la mezera mezi stehny a most nad podbřiškem se radši nezmiňuji, buď bych propadla depresi jak jsem ve srovnání s ostatníma nemožná, nebo bych byla naštvaná na genderové stereotypy. Byla jsem vychována v duchu co si neuděláš sama, to nemáš, neumím ty tanečky kolem chlapa ve smyslu dostat ho tam, kam chci já aniž by o tom věděl a vzhledem k tomu, že se nikdy kolem mne nekroutila spousta chlapů, tak mi je pocit " opečovávané květinky" před kterou jsou všichni připosr.....cizí. Celkově nemám ráda pocit závislosti na někom jiném, pokud je v mých možnostech a schopnostech si něco udělat sama. Znamená to totiž, že tomu druhému musím být jaksi zavázána a tudíž se chovat, jak se mu líbí, a to mé povaze nevyhovuje. Čímž neříkám, že nejsem schopna koexistovat a přizpůsobit se. Pokud jednou budu mít děti, budu se snažit vychovat je ve stejném duchu, i když se trochu děsím, jaké to bude o několik let, když už teď těm náctiletým nezávidím...
28. 02. 2014 13:38
vykašli se na lidi okolo, co je komu do toho, že je muž na rodičáku a žená maká. Popravdě? kdyby manžel nevydělával víc než já, tak bychom si asi rodičák podělili a byla bych jeden rok doma já a druhý on nebo aspon nějakou část, aby si taky uvědomil, že to doopravdy není dovolená ;) ale stačil víkedn a pochopil to :-D a já si teda vybrala chlapa s holou dupou a známá "boháče" a kdo myslíš,že je šťastnější? Sice nejezdíme na dovolené apod. a nedáváme si drahé dárky, většinou to je stejně něco do domácnosti nebo na barák. Prostě jsem zastáncem toho, že peníze štěstí nedělají (spíš naopak, když jich je přemíra), ale také toho, že člověk se musí umět postarat sám o sebe a nebýt někomu na krku, pokud to zdraví dovolí. Doma oba děláme obojí, chodíme do lesa na dříví a i se ba staráme o domácnost. Neumím být ta "puťka" domácí ( tím nechci nikoho urazit) co se stará jen o to, aby byla naklizeno, uvařeno apod. Já potřebuji i tvrdou práci a pocit samostatnosti, kvůli sebe samé.
28. 02. 2014 13:27
Fandím ti, chovej se tak, jak to vyhovuje tvé celé rodině a ne tak, jak by to chtělo okolí.
28. 02. 2014 13:19
Nemusi se tak chovat, a to nepochopeni okoli, je to docela sranda, ale ja patrim mezi zeny, ktere jsou hodne emancipovane a tak jsem i vychovala sve dcery k samostatnosti, ale moje vrstevnice se me casto ptaji a co ten tvuj na to rika :) No co by rikal, je rad, ze ma doma samostatnou a stastnou babu, ktera se nepta o svoleni, cokoliv udelat, nejsem prece jeho majetek a on neni muj.
28. 02. 2014 13:15
Já vám něco napíšu. Jsem s manželem 32 let. Jsme sice rozvedení, ale dál spolu žijeme. Prvních 20 let jsem se snažila - vydělávat, starat se o děti, domácnost. Prostě "nebýt manželovi na krku". Po těch dvaceti letech jsem se nějak zhroutila a dalších dvacet let (doufám) manželovi na krku budu. Jsem v plném invalidním důchodu (prostě mám nervy nadranc), a to co si dovolím teď, bych si nikdy nedovolila, i když jsem vydělávala. Nevím čím to je, ani nevím, jestli to sem patří, ale teď manželovi víceméně na tom krku visím, manžel si nedovolí toho zneužít a já toho trošku využívám. Asi tak.
28. 02. 2014 13:15
haha tak ten článek na i-dnes mě teda pobavil..tyto věci si anorektičky a bulimičky ve své "komunitě" srovnávali už dávno (a věřím že v tom stále pokračují) akorát takovými články do těchto s*aček padne víc mladých lidí :-( nicméně jsem nezažila dobu "dobře se vdát" :-D jak to tak čtu, tak mě ty řeči pěkně štvou :-D a to to jen čtu! nemám to ráda a nikdy jsem tento typ nebyla ani se s holkami tohoto typu neznám a hlavně nechci znát..i když věřím, že jich je dost, ale to jich bylo vždycky, akorát se asi o tom tak nemluvilo :-)
28. 02. 2014 12:55
Víš co člověk, to jiný pohled na věc, a to je dobře....ono poznání, "praxe" a sem tam spadnout na hubu je důležité. Vpodstatě se těm holkám zlatokopkám nedivím - praxe žádná, práce není a pokud jim to dovolí svědomí a žaludek....ať si každý žije, jak chce
28. 02. 2014 12:48
Neboj, já jsem tě pochopila, jen jsem chtěla ještě dodat toto...někteří si myslí, že mezi chudinkou a potvorou je vakuum :D
28. 02. 2014 12:46
Ale já tím nemyslela dělat ze sebe chudinku, jen ukázat ženskost, to je vše.:-)
28. 02. 2014 12:42
Předpotopní názory že z ženské nic není, dokud neklofne prachatého chlapa, tu budou asi vždycky. Žena má být ženou, v tom souhlasím s Renčou, ale to taky neznamená, že budeze sebe zbytečně dělat chudinku. Opravit kohoutek taky zvládnu a když prostě nebude chlap doma, čekat na něj nebudu než to spraví - ledaže by se mi ho nepodařilo povolit, fyzickou silou neoplývám :) T doufám neznamená, že jsem nějaká mužatka ...(ale na tohle se musím zeptat doma :) ) tady jsem mimo jiné i proto, že chci být pro toho svého zase ta křehká květinka jako na začátku...
28. 02. 2014 12:42
Předpotopní názory že z ženské nic není, dokud neklofne prachatého chlapa, tu budou asi vždycky. Žena má být ženou, v tom souhlasím s Renčou, ale to taky neznamená, že budeze sebe zbytečně dělat chudinku. Opravit kohoutek taky zvládnu a když prostě nebude chlap doma, čekat na něj nebudu než to spraví - ledaže by se mi ho nepodařilo povolit, fyzickou silou neoplývám :) T doufám neznamená, že jsem nějaká mužatka ...(ale na tohle se musím zeptat doma :) ) tady jsem mimo jiné i proto, že chci být pro toho svého zase ta křehká květinka jako na začátku...
28. 02. 2014 12:34
Můj názor : Ženy buďme především ženami! Už odpradávna byly ženy doma, staraly se o domácnost a rodinu, muž ji zabezpečoval. Za dob komunistů z nás udělali rovnoprávné "soustružnice".-)). Dnešní doba, která je o penězích, prestižích, sobectví, tvrdých loktech a především o tom, že kdo má práci - ten vydělává z nás žen dělá vpodstatě feministky. Tím nechci říct, že být vzdělaná, samostaná je špatné a že bychom měly sedět na zadku doma, ale proč neukázat chlapovi taky to, že jsem křehá a zranitelná! Klidně půjdu fárat do dolu, ale jakmile budu s tím svým, budu zase ta křehká květinka, která potřebuje ochranitelskou náruč. Žila jsem sama s dcerou 14 let, takže umím si navrtat garnýž, vymalovat, ale proč to mám dělat? Vždyť ti chlapi se o nás rádi starají !!
Jsm žena a chci být ženská, tzn. klidně se nechám opečovávat, no a když má ten můj rýmičku, opečuju jej s láskou zase já.
Jsm žena a chci být ženská, tzn. klidně se nechám opečovávat, no a když má ten můj rýmičku, opečuju jej s láskou zase já.
28. 02. 2014 12:32
Panebože, tak ono to pořád existuje? Myslím tím to "musíš se k chlapovi chovat vstřícně, abys klofla dobrou partii, ten se o tebe postará..." Za svého mládí, tedy před 40 lety, jsem si těhle keců užila nad hlavu. I při oslavě své promoce na Karlově univerzitě jedna teta dobromyslně pronesla: Tak, a teď se ještě musíš dobře vdát, aby z těbe něco bylo! No vdala jsem se, ale kdy jsem chtěla a za koho jsem chtěla, bez ohledu na peníze, a už jsme spolu 35 let... :-)
To Vodák75: nemyslím si, že by dnešní holky koukaly při navazování vztahů na peníze a majetek nějak o moc víc než dřív, takové tady byly vždycky, jen ty majetky (aspoň za socíku) bývaly menší :-) A navíc - to, že si některá vezme bohatého, s vilou a a bůhvíčím, nemusí přece automaticky znamenat, že je zlatokopka, můžou se přece mít docela normálně rádi:-) A jak si to pak udělají doma, zda bude žena chodit jako do práce nebo ne, je už jejich věc, i když zůstat finačně i jinak závislá jen na manželovi je podle mě dost často pomalá cesta do pekel, byť možná zpočátku velmi příjemná....
To Vodák75: nemyslím si, že by dnešní holky koukaly při navazování vztahů na peníze a majetek nějak o moc víc než dřív, takové tady byly vždycky, jen ty majetky (aspoň za socíku) bývaly menší :-) A navíc - to, že si některá vezme bohatého, s vilou a a bůhvíčím, nemusí přece automaticky znamenat, že je zlatokopka, můžou se přece mít docela normálně rádi:-) A jak si to pak udělají doma, zda bude žena chodit jako do práce nebo ne, je už jejich věc, i když zůstat finačně i jinak závislá jen na manželovi je podle mě dost často pomalá cesta do pekel, byť možná zpočátku velmi příjemná....
28. 02. 2014 11:58
Každá má svou představu...já bych třeba nemohla být "pro okrasu" - potřebuju pro život parťáka ne obdivovatele...ale všeho s mírou - jasně, že automaticky převezme těžkou tašku, otevře mi dveře, podrží kabát...ale když byl nemocný, skládala jsem uhlí...a mám moc rada písničku od Hanky Zagorové - nevím, jak se jmenuje, ale je o tom, jak měli dva hrníčky a čtyři talíře a byli šťastní...pak se v honbě za majetkem a úspěchem láska i štěstí vytratily...
28. 02. 2014 11:49
A ještě k té mateřské pro tatínky. Dcera o tom také uvažovala. Vždy je to na zvážení rodiny, co je výhodnější pro všechny. Mám příbuzného, který doma zůstal s nemocným dítětem, pak na mateřské s malou dcerkou a teď se stará o rodiče. Manželka má lepší postavení i příjmy a všem to tak vyhovuje. Tak proč ne?
28. 02. 2014 11:46
Také s vodákem nesouhlasím, jasně, některé jsou takové, ale to byly i dřív. Většina holek je slušných a šikovných, i když se na venek chtějí tvářit drsně. Trošku s mládeží dělám, tak vím co píšu.
28. 02. 2014 11:27
dovolím si nesouhlasit s vodakem: jasně, jsou zlatokopky, vždycky byly a vždycky budou. Ale kolik žen zůstává s dětmi samo a musejí se postarat? ALimenty ve většině případů žádnou závratnou sumu nepředstavují a rozhodně nepokrývají náklady na dítě se vším všudy. A když se jenom trošku lehce úspěšnější muž před padesátkou rozhodne, že chce vlastně mladší model, tak s těmi alimenty počítat musí. A jen aby nedošlo k mýlce: starám se o sebe od raného mládí, ani v rodině jsem v tomto směru žádnou oporu neměla, živím se sama a s partnerem se dělíme o základní náklady na bydlení a živobytí. Když chci něco pro sebe, musím si na to napřed vydělat. A od mládí říkám, že nepotřebuju chlapa, aby mě živil, jen chci, aby uživil sám sebe - samozřejmě s výjimkou extrémních situací, kdy někdo o práci zrovna přijde, když dorazí nemoc, mateřská a tak podobně, což je něco jiného a což je věc, která by měla být normální - v krizi se stará ten, kdo může, a ten druhý se stará, aby to netrvalo dlouho, pokud je to v jeho silách (nemoc může být delší a nic s tím nenaděláme). Takže jo, nejsem bojovná, nehlásám, že ženy mají právo řídit jeřáb a fárat do dolů a že chlap má doma dělat všecko stejně, ale je mi stejně tak proti srsti vidět ženskou, která se nechává živit se vším všudy. Uznávám, že tyhle "krasotinky" to mají možná v mládí v životě jednodušší - i když rozhodně netvrdím, že jsou šťastnější -, ale pokud si nenajdou dostatečně bohatého, postaršího, nemocného, bezdětného chabého bláznivce, a pokud možno bez sourozenců, aby byly zaopatřené na dobu, až krasotinkami živenými druhými být přestanou, jejich osud jim vůbec nezávidím. A P.S.: I když si toho bohatého chlapa najdou a okrasu dělají, obvykle jsou pak stejně vyměněny za okrasu mladší a okrasnější, takže jsou zase nahrané :-)
28. 02. 2014 11:16
:D hmmm tak naše"vila" je zatím pronajatá a auto moje, jsem chlap!!! Takže si jdu přepočítat sebekoučink, předpokládám že mi najednou vyjde lehká nadváha, haha....
28. 02. 2014 11:11
takových žen je poskrovnu, většinou kokají na to, zda má chlap bydlení nejlépe vilu, auto a pak chtít hned dítě aby musel minimálně platit alimenty :-((( to je dnešní mládež, ještě že žena taková není a neprahní po majetku. Dnes je vše jen o prachách :-)
28. 02. 2014 10:55
tak jsem si ten článek vyhledala a souhlasím s Tebou, je to blábol :D Já osobně si myslím, že každý by se měl chovat jak sám uzná za vhodné a nějaké návody jak získat nebo si udržet muže snů považuji za ztrátu času. Sama jsem si partnera zatím nenašla již přes 5 let žiji sama se svým psem a je nám tak fajn. :D
28. 02. 2014 10:34
Raquel - moji rodiče mě vychovali tak, abych se zaopatřila sama a k tomu stejnému hodlám vést dcerku...vždyť je to strašně ponižující! Partneři mají být rovnocenní, ne?
28. 02. 2014 10:33
Ale to jsou někdy opravdu nepřátelské výlevy, když to někde řeknu...už jsem slyšela i názor že jsem zk**** feministka!!! tahle společnost fakt není normální...
no dobře, porno možná ne, ale..na některých fotkách už je vidět fakt hodně.
no dobře, porno možná ne, ale..na některých fotkách už je vidět fakt hodně.
28. 02. 2014 10:22
no.. jukla jsem teda o co jde.. k pornu bych to asi nepřirovnala, každopádně další kravina která přispívá k tomu, že mladý holky blbnou a hazardujou s anorexií:-(.. bože ten svět je čím dál ujetější.. On i ten druhý článek - mezera mezi stehny - stojí teda za to! Ty dámy co jsou tam vyfocený se snad nemůžou na těch hůlkách ani udržet! Ach jo:-(
28. 02. 2014 10:22
Jn, každý rodič rád vidí dceru zaopatřenou, spokojenou, bohatou. Mamka mi párkrát říkala, když viděla, jak dobře se mají sestřenky " Kašli na lásku, hledej si boháča a budeš se mít dobře". Jenže pro mě to není, já se nechci nechat také kupovat.
A to, že tvůj muž je na rodičovské dovolené - je to zatím jen společenský nezvyk. Přece jen MATKA se musí starat o dítě a bla bla..
A to, že tvůj muž je na rodičovské dovolené - je to zatím jen společenský nezvyk. Přece jen MATKA se musí starat o dítě a bla bla..
Motylka88
Aktuality
Kvíz o ceny
Ankety
Jaké nové recepty byste chtěli na STOBklubu?